Home » » အသိေပးပါရေစ...

အသိေပးပါရေစ...


ဒီဆိုက္သည္ ေနာက္ပိုင္း ကြန္ပ်ဴတာအေၾကာင္းသိေကာင္းစရာေလးေတြကို ေဖၚျပေပးသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္ က်ေနာ္က
ကြန္ပ်ဴတာပညာရွင္တစ္ေယာက္မဟုတ္ပါ။ သို႔ေသာ္ အျမဲတန္းကြန္ပ်ဴတာအေၾကာင္းေတြကို ေလ့လာဖတ္ရႈေနပါတယ္။ ဖတ္ရႈျပီး
ရလာတဲ့ဗဟုသုတမ်ားကို က်ေနာ္ဆိုက္ကို မ်က္စိမွားျပီးအလည္လာသူမ်ားအခ်ိန္ျဖဳန္းမႈ အက်ိဳးနပ္ေအာင္ က်ေနာ္သူတို႔အတြက္
ျပန္လည္ေပးဆပ္ခ်င္ပါတယ္။

တကယ္ေတာ့ က်ေနာ္ဟာ ကြန္ပ်ဴတာေရွ႕တြင္ ေယာင္ေတာင္ေတာင္နဲ႔ တစ္ေန႔ကုန္အခ်ိန္ျဖဳန္းတတ္ပါတယ္။ ဒါေပမယ့္လဲကြန္ပ်ဴတာအေၾကာင္းေရးထား
တဲ့ဆိုက္မွန္သမွ် ဖတ္ရင္းနဲ႔အခ်ိန္ကုန္တာမ်ားပါတယ္။ ဒါေၾကာင့္ အခုလဲ အဲဒီကြန္ပ်ဴတာဆရာမ်ားေရးၾကတဲ့
အေၾကာင္းအရာမ်ားကိုသာ က်ေနာ္ျပန္လည္ေ၀ငွသြားမွာျဖစ္ပါတယ္။

(ထိုက်ေနာ္ေကာ္ပီကူးယူတဲ့ဆိုက္မ်ားကိုလဲဆိုက္နာမည္၊ ေရးသားသူရဲ႕နာမည္ပါေဖၚျပေပးမွာျဖစ္ပါတယ္)။ က်ေနာ္ကိုယ္ပိုင္ေရးႏိုင္တဲ့ပို႔စ္မ်ားေတြ႕ခဲ့ရင္လဲ ေဖၚျပေပးမွာျဖစ္ပါတယ္။

ေစာလင္းနက္စ္

0 comments:

Post a Comment