Home » » Trojan ဆိုတဲ႔ စက္ကိုေလးေစတဲ႔ Virus ကိုရွင္းပံု ၊ ရွင္းနည္း...

Trojan ဆိုတဲ႔ စက္ကိုေလးေစတဲ႔ Virus ကိုရွင္းပံု ၊ ရွင္းနည္း...

ကိုေဇာ္ (Multiply)

တစ္ေန႕ ကၽြန္ေတာ္ေမးလ္ထဲကို I love you
Virus (သို႕) ayann chit tal (အရမ္းခ်စ္တယ္.) Virus ကိုက္တယ္ ဆိုတဲ႔ ေမးလ္၀င္လာတယ္..။
ကၽြန္ေတာ္႕ဆိုက္ထဲမွာ တင္ထားတဲ႔ အရမ္းခ်စ္တယ္ Virus သတ္တဲ႔ အတိုင္းလဲ မရဘူးတဲ႔..။
ဒါနဲ႕ကၽြန္ေတာ္တစ္ခု စဥ္းစားမိတယ္..။
သူ႕ရဲ႕Antivirus အလုပ္မွ လုပ္ေသးရဲ႕လားလို႔..ဒါနဲ႔ ကၽြန္ေတာ္ သူ႕ကို တစ္မ်ိဳး ထပ္စမ္းခိုင္းတယ္..။
( Antivirus အလုပ္၊မလုပ္စမ္းတဲ႔ နည္းကိုကၽြန္ေတာ္ ေနာက္ Post မွာ ေရးေပးပါ႔မယ္..။)
ဒီလိုစမ္းျပီးေတာ႔ သူက ကၽြန္ေတာ္႕ကိုေျပာတယ္..။
သူ႕စက္မွာ Virus ရွိတာ ေသခ်ာေနျပီတဲ႔..။

ကၽြန္ေတာ္က Virus Scan လုပ္ခိုင္းတာကို ရွိမွန္းသိေပမဲ႔..စစ္လို႔
မရဘူးတဲ႔..။ ကၽြန္ေတာ္စဥ္းစားမိတာက Spyware နဲ႔ Adware ဆိုရင္လဲ
ဒီလို မျဖစ္ဘူးဗ်..။ ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ Trojan ကို သြားစဥ္းစားမိတယ္..။
သူက နာမည္နဲ႔လိုက္ေအာင္ အတြင္းလိႈက္ျပီး ဖိုင္ေတြကိုပိတ္၊ စက္ကိုေလးေစတယ္..။
တျခားေတာ႔ ထူးထူးျခားျခားမျဖစ္တတ္ပါဘူး.။
ခက္တာက သူ႔ကို ရိုးရိုး Antivirus နဲ႔ သူကမရဘူး..။
ဒါေၾကာင္႔ ကၽြန္ေတာ္ ဒီ Link ကေန သူ႕ကို download ဆြဲခိုင္းလိုက္တယ္။
တကယ္လြယ္ပါတယ္..။ ျပီးေတာ႔ Kaspersky နဲ႔လဲ ျပႆနာ မရွိဘူးဗ်.။

http://www.softpedia.com/progDownload/Trojan-Remover-Download-6773.html

ကၽြန္ေတာ္႕ Link ကေနရွာရင္ေတာ႔ နံပါတ္ -78 မွာပါ..။
ဒီကေန ေဒါင္းလိုက္ပါ..။
ျပီးရင္ run လိုက္ရံုပါပဲ..။
သူရွာလို႔ ေတြ႕တဲ႔ Trojan ေတြကို ဖ်က္ပစ္ေပါ႔ဗ်ာ..။
ေနာက္ သူက Restart ေတာင္းရင္ ေပးလိုက္ ရံုပါပဲ..။

လြယ္ပါတယ္..တစ္ေယာက္နဲ႔ တစ္ေယာက္ မတူေတာ႔ လုပ္နည္းနည္းနည္းလြဲႏိုင္ေပမဲ႔ ဘာျပႆနာမွ မရွိပါ.။

0 comments:

Post a Comment