Home » » ဂူဂဲလ္က အင္တာနက္ လူမႈကြန္ရက္တြင္ နယ္ခ်ဲ႕

ဂူဂဲလ္က အင္တာနက္ လူမႈကြန္ရက္တြင္ နယ္ခ်ဲ႕

ကိုေထြး {The Irrawaddy}


ဂူဂဲလ္က ၎တုိ႔ အသစ္ဖန္တီး လုိက္သည့္ လူမႈေရးကြန္ရက္ အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာ “Google Buzz” အား အသုံးျပဳရန္ ဂ်ီေမးလ္ အသုံးျပဳသူ မ်ားကုိ အဂၤါေန႔တြင္ စတင္ ဖိတ္ေခၚ လုိက္သည္။

ယခုရက္ပုိင္း အတြင္း ဂ်ီေမးလ္ကုိ စစ္ေဆးပါက စာတုိက္ေသတၱာသုိ႔ မေရာက္မီ ဂူဂဲလ္၏ ဖိတ္ေခၚခ်က္ကုိ ဦးစြာ ေတြ႔ရမည္ ျဖစ္သည္။

[လူမႈကြန္ရက္ Google Buzz အေၾကာင္းကုိ အဂၤါေန႔က မိတ္ဆက္ေပးေနေသာ ဂူဂဲလ္ တာ၀န္ရိွသူမ်ား (ဓာတ္ပုံ - Reuters)]

လူမႈကြန္ရက္ Google Buzz အေၾကာင္းကုိ အဂၤါေန႔က မိတ္ဆက္ေပးေနေသာ ဂူဂဲလ္ တာ၀န္ရိွသူမ်ား (ဓာတ္ပုံ - Reuters)
ဂူဂဲလ္၏ ဖန္တီးမႈ အသစ္သည္ Facebook ႏွင့္ Twitter ကဲ့သို႔ အင္တာနက္ အသုံးျပဳသူ မိတ္ေဆြမ်ား အခ်င္းခ်င္း သတင္း အခ်က္ အလက္၊ ဓာတ္ပုံႏွင့္ ဗီဒီယိုဖုိင္မ်ား ဖလွယ္ႏိုင္မည့္ လူမႈေရးကြန္ရက္ ျဖစ္သည္။

“Buzzမွာ ေဖ်ာ္ေျဖေရး အစီအစဥ္ေတြပါ ရိွတာေၾကာင့္ လုပ္ငန္းခြင္ နဲ႔ အနားယူခ်ိန္ အၾကားမွာ လိုအပ္ေနတာ ေတြကို ျဖည့္ဆည္း ေပးပါလိမ့္မယ္” ဟု ဂူဂဲလ္ကို ပူးတြဲ ထူေထာင္သူ Sergey Brin က ေျပာၾကား ေၾကာင္း New York Times သတင္းစာတြင္ ယမန္ေန႔က ေရးသား ထားသည္။

Google Buzzကုိ ဂ်ီေမးလ္မွ တဆင့္ အလြယ္တကူ အသုံးျပဳႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားသည္။ ဂ်ီေမးလ္ျဖင့္ မၾကာခဏ ေျပာဆို ဆက္သြယ္ေလ့ရွိေသာ လိပ္စာမ်ားကို Buzzက အလုိအေလ်ာက္ အျပန္အလွန္ ခ်ိတ္ဆက္ ေပးမည္ ျဖစ္သည္။

အားသာခ်က္တခုမွာ အသုံးျပဳသူ၏ လက္ရွိ အေျခအေနအေၾကာင္း ေရးသားႏိုင္ေသာ စာလုံး အေရအတြက္ကုိ Twitter ကဲ့သုိ႔ ကန္႔သတ္ထားျခင္း မရိွသည့္ အခ်က္ျဖစ္ေၾကာင္း Google Buzz ကုိ ျမည္းစမ္းဖူးသူမ်ားက ဆိုသည္။

ဂူဂဲလ္သည္ ယခု ဖန္တီးလုိက္သည့္ Buzzအတြက္ အင္တာနက္ လူမႈကြန္ရက္ ကၽြမ္းက်င္သူမ်ားကုိ ငွားရမ္းၿပီး ၂ ႏွစ္ခန္႔ အခ်ိန္ယူ တည္ေဆာက္ခဲ့သည္ဟု သိရသည္။ Buzz ကုိ http://www.google.com/buzz မွတဆင့္ ၀င္ေရာက္ႏုိင္သကဲ့သို႔ iPhoneႏွင့္ Android Phone တို႔တြင္လည္း အသုံးျပဳ ႏိုင္ရန္ စီစဥ္ထားသည္။

Google Buzzသည္ Facebookကို တုပထားျခင္းျဖစ္သည္ဟု နည္းပညာ ေလ့လာသူမ်ားက ဆိုသည္။

ဂူဂဲလ္၏ ဖန္တီးမႈ အသစ္ကုိ စိတ္၀င္စားေၾကာင္း Facebook ကုမၸဏီ ေျပာခြင့္ရ ပုဂၢိဳလ္ Larry Yuက ဆုိသည္။

“အင္တာနက္ စာမ်က္ႏွာေတြက လူေတြနဲ႔ နီးစပ္လာၿပီး ကမၻာႀကီးကိုလည္း ပိုပြင့္လင္းေစမယ့္ နည္းပညာေတြကို က်မတို႔က အားေပးပါတယ္၊ Buzzက ေရွ႕မွာ ဘယ္ေလာက္အထိ တိုးတက္ေအာင္ လုပ္ႏိုင္မလဲ ဆိုတာကိုလည္း စိတ္၀င္တစား ေစာင့္ၾကည့္ေနပါတယ္” ဟု သူက New York Times သတင္းစာကုိ ေျပာသည္။

လူမႈကြန္ရက္စာမ်က္ႏွာေလာကသို႔ ၀င္ေရာက္လာသည့္ ဂူဂဲလ္၏ ႀကိဳးပမ္းခ်က္မ်ား ထိေရာက္ႏုိင္မႈႏွင့္ ပတ္သက္ၿပီး ေလ့လာသူမ်ားက သံသယ ၀င္ေနၾကသည္။ အရိွန္ရေနေသာ Facebook ႏွင့္ Twitterကုိ ဂူဂဲလ္၏ Buzzက လႊမ္းမိုးႏိုင္မည္ဟု မထင္ေၾကာင္း ေလ့လာသူ တခ်ဳိ႕က သုံးသပ္သည္။

၂၀၀၉ ခုႏွစ္မွ စတင္၍ လူမႈေရးကြန္ရက္ စာမ်က္ႏွာမ်ားသည္ အရွိန္အဟုန္ျဖင့္ အင္တာနက္ အသုံးျပဳသူမ်ားအၾကား ေရပန္းစားလာၿပီး ယခုအခါ ကမၻာတ၀န္းလုံး၌ Facebook အသုံးျပဳသူ သန္း ၄၀၀၊ ဂ်ီေမးလ္ အသုံးျပဳသူေပါင္း ၁၇၆ သန္း ရွိေၾကာင္း သိရသည္။

0 comments:

Post a Comment